Гру 31 2011
 

Дорогі читачі та колеги, щиро вітаю вас із новим 2012 роком! Нехай у наступному році збудуться усі ваші мрії і сподівання! Нехай ваші проекти не розчарують вас і ви не розчаруєтесь в них!

З новим роком!

Гру 23 2011
 

Трапляються ситуації коли треба вдень показувати на сайті одну рекламу а вночі іншу. Наприклад у вас є розважальний сайт і ви хочете показувати еротичну рекламу ввечері а звичайну вдень. Робити це вручну міняючи кожного для коди рекламних блоків дуже не зручно. Тому я придумав дуже простий спосіб як на javascript автоматизувати цю роботу.

Припустимо у вас є два блоки оголошень :





<div class="day">Денна реклама</div>
<div class="night">Нічна реклама</div>




Тепер ми використаємо корисний javascript-клас Date, який дасть нам змогу орієнтуватися в часі і знати котра зараз година. Об’єкт який створений від класу Date має метод getHours() який повертає ціле число в діапазоні від 0 до 23 (це 24 години в добі). Тепер знаючи котра зараз година ми можемо створювати часові діапазони і показувати в них різну рекламу.




date = new Date();//конструктор без параметрів повертає об'єкт що відображає поточну дату
hours = date.getHours();//отримуємо годину
// а далі все дуже тривіально))
//Якщо вже більше ніж 23 година або якщо ще немає 6 ранку то крутимо нічну рекламу
if(hours >23 || < 6) {
document.write('<div class="night">Нічна реклама</div>');
//а в іншому випадку зараз денний час і ми показуємо денну рекламу
} else {
document.write('<div class="day">Денна реклама</div>');
}



При бажанні із об’єкту Date можна отримати значення години, хвилин, секунд та мілісекунд. За допомогою цих даних можна створювати часові діапазони в хвилинах що дасть змогу змінювати рекламу частіше.

Гру 08 2011
 

Святослав Вакарчук і компанія Google проведуть спільний проект. Це буде перша в Україні онлайн-трансляція живого концерту на каналі YouTube. Проект є аналогом такого ж роду Інтернет-трансляцій західних груп, об’єднаних в серію «Unstaged».

Спільний проект Google і музиканта унікальний тим, що вперше в історії українського шоу-бізнесу музичний проект такого масштабу буде спочатку представлений виключно Інтернет-аудиторії. Для цього на YоuTube створений спеціальний брендований канал http://www.youtube.com/vakarchukbrussels , де 13 грудня о 16.00 (за київським часом) усі бажаючі зможуть стати першими слухачами нового сольного музичного проекту лідера гурту «Океан Ельзи» Святослава Вакарчука – «Брюссель ».

Компанія Google вкотре показує яким чином можна рекламувати свої проекти і водночас надавати людям задоволення. Онлайн трансляція такого характеру являється чудовим прикладом брендованого контенту.

Брендований контент (branded content, брендед контент) - рекламний прийом, взаімоінтеграція бренду і розважального (/ інформаційного) контенту, при якому рекламне позначення не є очевидним, і таким чином розмиваються традиційнікордони, які визначають категорії «реклама» і «розвага». Брендований контент об’єднує поняття «реклама» і «розвага» в єдине і представляється якрозважальне зміст з високою часткою якісного спонсорського подання.

Гру 07 2011
 

Графічні інтерфейси є чудовим зразком модульного програмування. Їх створення нагадує збирання конструктора із різних складових блоків. На різних платформах ці складові частини називаються по різному, у java вони називаються компонентами (component) .

У java 1.0 і 1.1 стандартною бібліотекою компонентів була java.awt (Abstract Windowing Toolkit) . Окрім компонентів   java.awt містить інструменти для малювання, обміну даними (cut-and-paste) та інших споріднених операцій.

Java 1.2 вводить нову бібліотеку компонентів GUI, відому як Swing . Swing забезпечує новий та більш ширший набір різноманітних  компонентів. На даний момент при створенні графічних інтерфейсів Swing вже майже витіснив AWT.

Створення графічних інтерфейсів розбивається на такі основні етапи:

1. Створення і налаштування компонентів.

Компонент GUI створюється аналогічно іншим об’єктам в Java, шляхом виклику його конструктора. Необхідно ознайомитися з документацією по компоненту ( документація по компонентах Swing ) для того щоб знати яких аргументів очікує конструктор. Наприклад, щоб створити кнопку з текстом “Старт”, можна написати :




JButton startButton = new JButton("Старт");



Створивши компонент ми можемо налаштувати його властивості використовуючи різноманітні методи об’єкта компонента.  Наприклад, для того щоб задати шрифт для компонента startButton, можна написати:




startButton.setFont(new Font("sansserif", FONT.BOLD, 18));



Вам слід ознайомитися з документацією по потрібному компоненту, для того щоб знати які методи налаштувань він підтримує.

2. Додаванння компонентів у контейнер та їх компоновка.

Всі компоненти повинні розташовуватися у контейнері. Всі контейнери java є класами похідними від класу java.awt.Container. Зазвичай у ролі контейнерів використовують такі класи як JFrame та JDialog, які представляються вікна верхнього рівня та діалогові вікна відповідно. Клас  java.applet. Applet, що є базовим класом для  java-аплетів, також являється контейнером, і відповідно може поміщати у собі компоненти GUI. Контейнер – це вид компонента, тому контейнери також можуть поміщатися у інші контейнери. Контейнер JPanel часто використовується схожим чином. Щоб додати компонент у контейнер, його просто передаються методу add() контейнера. Наприклад, кнопку startButton можна додати у контейнер JPanel наступним чином:




//Створюємо кнопку
JButton startButton = new JButton("Старт");
//Налаштовуємо шрифт для кнопки
startButton.setFont(new Font("sansserif", FONT.BOLD, 18));
//Створюємо контейнер
JPanel mainPanel = new JPanel();
//Додаємо кнопку в контейнер
mainPanel.add(startButton);



Окрім додаванння компонента у контейнер, нам потрібно задати розміри цього компонента і правила компоновки (розміщення). Зазвичай для цього використовують класи-менеджери компоновок (класи що реалізують інтерфейс LayoutManager ). Ці класи вміють розташовувати компоненти по заданих схемах що забезпечує кращий вигляд наших графічних інтерфейсів. Про менеджери компоновок я розповім у наступних постах.

3. Обробка подій які будуть генерувати компоненти.

При взаємодії користувача із компонентами за допомогою клавіатури та мишки, останні генерують події.  Подія ( event ) – це об’єкт що містить інформацію про те які дії зробив користувач. Останнім кроком при створенні GUI, є призначення слухачів подій ( event listeners ) – об’єктів яким надсилається повідомлення про те що виникла подія і які адекватно опрацюють цю подію. Наприклад для кнопки “Старт” потрібен слухач який при її натисканні викличе запуск певної операції.